Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Ryanair złożył pozew przeciwko uciążliwemu pasażerowi

Dalej Wstecz
Autor:

Ryanair

Data publikacji:
08-01-2025
Ostatnia modyfikacja:
08-01-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Ryanair

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Ryanair złożył pozew przeciwko uciążliwemu pasażerowi
fot. Ryanair
Linie lotnicze Ryanair potwierdziły 8 stycznia o złożeniu pozwu do irlandzkiego sądu okręgowego o odszkodowanie w wysokości ponad 15 000 euro przeciwko pasażerowi, który zakłócił lot FR7124 z Dublina na Lanzarote w dniu 9 kwietnia ubiegłego roku. 

Niewłaściwe zachowanie pasażera sprawiło, że lot został przekierowany do Porto, co opóźniło podróż o całą noc, narażając 160 podróżnych na niepotrzebne zakłócenia i utratę całego dnia urlopu. To absolutnie niedopuszczalne, żeby pasażerowie, którzy ciężko pracują, aby móc cieszyć się wypoczynkiem z rodziną i przyjaciółmi, byli pozbawiani komfortu swojej podróży z powodu niestosownego zachowania jednego z turystów.

Ryanair dokłada wszelkich starań, aby wszyscy podróżni i załoga czuli się bezpiecznie i byli traktowani z szacunkiem, bez niepotrzebnych nieporozumień spowodowanych przez kilku niesfornych pasażerów. Przewoźnik prowadzi surową politykę zerowej tolerancji dla nieodpowiedniego zachowania i nadal będzie podejmować zdecydowane kroki w celu ich minimalizowania. Skorzysta na tym zdecydowana większość osób, która nie utrudnia innym lotu.

– To nie do zaakceptowania, że osoby podróżujące z rodziną lub przyjaciółmi, aby wypocząć i zrelaksować się w czasie urlopu, cierpią z powodu zbędnych utrudnień wywołanych przez kilku pasażerów. Tak jednak niestety było w przypadku kwietniowego (2024) lotu z Dublina na Lanzarote, który musiał zostać przekierowany do Porto w wyniku agresywnego zachowania jednego z pasażerów. To przełożyło się na 15 000 euro wydatków związanych z noclegiem, kosztami pasażerskimi i lądowaniem. Wnieśliśmy teraz postępowanie sądowe przeciwko uciążliwemu pasażerowi w celu odzyskania tych środków – powiedział przedstawiciel Ryanair.

– Jest to tylko jedna z wielu konsekwencji w ramach polityki zerowej tolerancji Ryanair, jakie poniosą podróżni zakłócający loty. Mamy nadzieję, że to podejście zniechęci do dalszego utrudniania lotów, co wpłynie pozytywnie na komfort podróży w środowisku pełnym szacunku – podsumował przedstawiciel niskokosztowca.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Pasażer i linie lotnicze

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Mateusz Kieruzal 07 stycznia 2025

Udany grudzień i ponad 197 mln pasażerów Ryanaira w 2024 roku

Pasażer i linie lotnicze

AJet poszukuje 36 samolotów

Biznes i przemysł

AJet poszukuje 36 samolotów

Mateusz Kieruzal 06 stycznia 2025

Zobacz również:

Solidny grudzień i ponad 26 mln podróżnych Norwegian Air w 2024

Pasażer i linie lotnicze

Solidny grudzień i ponad 26 mln podróżnych Norwegian Air w 2024

Rafał Dybiński 08 stycznia 2025

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair i zero tolerancji dla złego zachowania pasażerów

Prawo i polityka

Pozostałe z wątku:

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Pasażer i linie lotnicze

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Mateusz Kieruzal 07 stycznia 2025

Udany grudzień i ponad 197 mln pasażerów Ryanaira w 2024 roku

Pasażer i linie lotnicze

AJet poszukuje 36 samolotów

Biznes i przemysł

AJet poszukuje 36 samolotów

Mateusz Kieruzal 06 stycznia 2025

Zobacz również:

Solidny grudzień i ponad 26 mln podróżnych Norwegian Air w 2024

Pasażer i linie lotnicze

Solidny grudzień i ponad 26 mln podróżnych Norwegian Air w 2024

Rafał Dybiński 08 stycznia 2025

Cięcia siatki w Jeju Air. Bezpieczeństwo ważniejsze niż zysk

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair i zero tolerancji dla złego zachowania pasażerów

Prawo i polityka

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5